dimarts, 3 d’abril del 2007

Ja estic a Canada

Hola a tots i a totes, ja he atravessat el toll, ja estic al Canada, mes concretament a la columbia britanica i concretant mes encara a Vancouver.
El vol, ha estat molt pesat i s'ha fet molt dura la cua d'inmigracio, i jo ja em temia lo pitjor, ja que al davant meu hi ha hagut molta gent que la feien esperar en un raco i altres a qui els aconsellaven que cambiessin el bitllet per lo avans posible per tal de marxar del pais i estar poc temps a la terminal. Pero ja estic aqui i ja he fet unes cuantes fotos, ja anirem millorant, aqui son bora les 20h conteu 9 hores menys que vosaltes, ahir a la nit no vaig poder dormir, i al avio he fet alguna becaineta i encara es hora de que me'n vaigui a dormir, apa ciau i ja parlarem.

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Wapo!!!!
Què en són d'intel·ligents els policies canadencs. Et deuen haver mirat als ulls i han fet de passaport! Per què... després de tants dinars i sopars de comiat només faltaria que ens diguessis JA SÓC AQUÍ!
Bé no ho vulguis veure tot en un dia que tens 6 mesos!!!
Una abrrraçççççççççada

Anònim ha dit...

Molt be, enhorabona.
Ara ho comunicaré a la família i passaré l'adreça al Xavier i així podrà comunicar-ho a la seva.
Fins una altra,
un petó i una abraçada
el tiet de Sidamon

Anònim ha dit...

Hola Oriol, hem entrat a veure que ens expliques, i ens alegrem de que hagi anat bé el viatge, anirem pasant per gaudir de les teves aventures, petons, Mari i Xavi

Anònim ha dit...

Hola Oriol avui a primera hora del mati ja he vist la teva foto i el comentari que havies arribat be, a pesar de que el vol era llarg. Estem desitjosos de que l'estada sigui molt profitosa per a tu, ens anirem conectant i comunicant novetats.
Rep una forta abraçada,
El teu pare

Anònim ha dit...

e boooo!! aaaaaaa!!!!!!!
La teva baldufa t'envia un petó de molta sort aquests primers dies... esperem que a aquestes hores ja hagis dormit. Molts petonets!
Els Tonencs

Anònim ha dit...

Hola Oriol!
Tots t'han dit moltes coses, jo et diré q estic molt contenta q tot t'hagi anat molt bé i q encara anirán millor. Molts, molts petonets.
Una mitja tieta de Sidamon.
Petoooooooonets

jebu ha dit...

Ole!!
Ara comença el somni!
Sort! Esquia si pots que aquí tb ho farem, ara que hi ha paquetots primaverencs!
Siau!
Oriol i Marian

Anònim ha dit...

Que cabrooooon, que ve que t'ho mnontes!!!, disfruta força aquets sis mesos!! Au cigaleta que vagi be!!

Anònim ha dit...

Bones aventurer m'alegro que el viatge t'hagui anat bé, tot i que es un munt d'hores, que el "xarco" es molt gran!! . Ara a disfrutar per aquí, i ja aniré fent cops d'ull als teus blogs. Una abraçada d'una alamusenca. Núria

Anònim ha dit...

Bones!! Quina enveja sana que tinc!! Tot un pais enorme per descobrir... Com diuen a Republica Dominicana a gozar!!!

Jo dma cap a Londres.

Una abraçada,

Xavi