dimecres, 4 d’abril del 2007

Pasejant per Vancouver

Hola un altre cop, aqui us porto unes cuantes fotos, de moment tot va be, estic animat, i ansios per anar cap a les muntanyes, he passejat pel Down town, i al final de tot, tesseguint una ria, m'he trobat l'estanley park, ve a ser com la mitjana de lleida pero a lo bestia, (ja em perdonareu pero aquet ordenador o millor el teclat no te accents, i per mi millor, aixi tinc excusa) i tambe he visitat el barri xines , ke mes que barri es una ciutadella dins de vancuver, tot en xino i tot de xinos... em sentia una persona d'estatura, mitjana alta, i be, esperant posarme en contacte amb la rossa de Llardecans, ja us explicare ke tal, una abrac,ada a tothom i a totdon, apa ciau i fins a la proxima.

11 comentaris:

Anònim ha dit...

Oriol: mira sense aixecar el cap, ho veuràs millori no et farà mal el coll.
També he vist el correu i l'arbre de la foto un xic diferent als d'aquí. Ja ens portaràs llavors.
Continua escrivint el diari.
salutacions, ¡valent!

jmanfa

Anònim ha dit...

Hola Uri, m'alegro de saber que la cosa t'agrada. Me sembla que igual te fare una visitilla ben aviat, je,je... Bueno, cuida't lo mal de coll que no es bo. Si vas a NYC ja es la ostia el mal de coll que agafes...
Un besito
Bedoya

Anònim ha dit...

Eeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiii!

Oriol, a tu no et cal anar al barri xinès per sentir-te un home d'estatura alta, de per sí ja ets un gran home. Nomès l'espectació que tenim tots amb les teves noticies?. Ens tens tots pendents, jaja.

Ailena

Anònim ha dit...

Hi nin!

M'alegro molt de que tot vagi bé i que et trobis a gust. Q tal l'estança? Pensioneta de mala mort o estàs ja tirant la casa x la finestra? :P

Si passes per davant de Ubisoft entra i m'envies una figureta de Sam Fisher per curreiu certificat, que jo t'ho pago! :D

Salut i petons!

Anònim ha dit...

Hola guapissim!!!!
Quina aventura! A mi tb m'agradaria poder-la viure, encara que segur que jo seria mes de trankis (ja saps que no soc massa esportiva).
Anire seguint les teves aventuretes amb molt interes disfruta al maxim es una oportunitat magica.
I ja t'enviaré fotos de la Chloe quan sigui el moment ja que encara estaras en terres canadenques.
Un petonas enorme i una abraçada
Una alamusenca desperdigada per suissa.

Anònim ha dit...

Eiiiii xavalitoo!!! Pel Loch Ness ja et trobem a faltar,jeje. Ara arribem de festa i al no veure't hem pensat: -Calla,pos si està al Canadà...
Esperem que les teves aventures siguin increibles!!!!
Pensa que quan et vinguem a visitar tenim l'Aigua de Granadella pendent!!!!
molts petonets
Miyu i Maria

Anònim ha dit...

Ei Oriol! això del bloc em té impresionada! m'alegro q estiguis tan content, cada viatge una aventura i cada aventura un saltiró endavant! què tal l'idioma? catanenglish barrejat amb canadiense o què! Anirem fent visitilles a la pàgina!!
una abraçada! David-Ruth-Tor

Anònim ha dit...

Hole tremendo!
El somni ja ha pres forma...gaudeix-lo! i cuida't!
Estem pendents de les teves notícies...MUAK! ;)
Belén

Anònim ha dit...

Xavalin!!! que tal tot? quina enveja que me fas... ahir estava pensan, tinc ganes de tornar a viatjar, finlandia, Escocia, Irlanda... pero tu noi, lo teu no es viatjar, lo teu es viure!!! cert que quan estaves a Tirvia tampoc no mos veiem mol, pero coi, que ara estas a nosequansmils quilometros!!! disfruta-ho mol que aixo nomes se fa una vegada a la vida. O es fer aquestes coses, la vida?
Cuida't mol.
Abraçades des de Sudanell!!!!

Anònim ha dit...

Hello! How are you boy?
We are eating the " mona" and particularly for me,I'am drinked too much bourbon like in America.
Que taln per les ameriques, tot guapissim , qina enveja ?
Tranquil que cuidarem dels papas i mamas.
Una abraçada .
jordi i familia .

Anònim ha dit...

Hola Oriol! Ja veig que als arbres són força petitets per aquí, i és que no se'n troben com el pi del mas de Maials! Ànim!!!

Pep i Meri