dimecres, 28 de març del 2007

Ja falta menys

Hola a tots i totes, com saveu me'n vaig al Canadà, d'aquí a 5 dies, i els nervis... no sé que fer amb ells, ma mare sempre m'ha dit que només fan bon caldo, dons ja em ficaré a l'olla, a veure que surt. Ja tinc ganes d'aterrar a Vancouver i deixar-me de mal de caps i neguits.

Aqui us presento la Bruna, la meva fillola preferida, ja em direu si n'és de bonica, el pasat diumenge dia 25 va fer 6 mesos, i ai que n'es d'eixerida, com a ella, us trovaré a tots en falta, n'hi ha que més que als altres, però espero rebre alguns comentaris de tots i totes, i jo us intentaré tenir a tots/es al corrent de com va la cosa.

Una abraçada a tothom.

Oriol

2 comentaris:

Lo Marc ha dit...

Ooooo, que nes de bonica!!, la germana de la meva xicota també a tigut una nena no fa massa i és guapissima!!
Només 5 dieeees, això ja està aqui!!, weno que tinguis un molt bon viatge!!! i aveure de tal les canadienses!!!
Salut company

Anònim ha dit...

Hola!!!
Ja fa molta estona que penso que deus estar sobrevolant el país dels teus somnis i, segons els meus càlculs encara et falten 3 hores per aterrar!!!
No t'imagino tancat tantes hores i assegut menys!!
Has escrit molt durant el viatge?
Una abrrraçççada