dimecres, 28 de febrer del 2007

Que m'agradaria fer al Canadà

Hola un altre cop,

Com ja us havia comentat anteriorment, tinc moltes aficions, entre elles, la practica del piragüisme, la cual vull portar a la seva maxima expressió treballant a Canadà, en una empresa de rafting, al riu kiking Horse, al nord de les rocalloses canadenques, a la columbia britanica.

Una altra cosa que m'agradaria fer, ja que arrivaré al 2 d'abril i encara no haurà començat el desgel, és una mica d'esquí de mintanya, ja que aquest any, amb les copioses nevades que hi ha hagut i el consequent perill d'allaus (5 o més), no l'he pogut practicar tant com m'agradaria(no m'he colocat ni un dia les pells de foca).


De la mateixa manera, i pels mateixos motius també m'agradaria portar-me el piolets i tota la resta del materialper tal de fer una mica d'escalada en glaç, ja que suposo, que alla haurà fet una mica més de bon temps que aqui, ja que amb les baixes temperatures (-40º o menys), era molt dificil no agafar fred mentres aseguravam a le reunions, he companys??


I ja cuan comenci la primavera i si algun dia tinc més temps per fer alguna cosa que no sigui remar, també m'agradaria escalar una mica i anar una mica amb bicicleta, ja ho veurem.....



Be, seguim en contacte i ja us continuaré informant de com va la cosa.

Apa ciau i fins a la proxima.

3 comentaris:

jebu ha dit...

Eiii nanu, soc l'Oriol (l'altre, tu no).
Espero que ens contis moltes coses des de la terra de la fulla de plataner através d'aquest blog.
Recorda visitar els nostres també al fotolog, per saber que fem per allí.
Et deixo la direcció del flog i d'una pagina de fotografia que tb tinc.
Salut i sort!

www.fotolog.com/jebu
www.pbase.com/jebu

Lo Marc ha dit...

Ei Ori, estaré aten al teu bloc!! aveure que ens expliques de la teva nova a ventura!!! jeje
Au salut company!!

Anònim ha dit...

Acabem d'arribar de les rocallolles de Alberta, Canadà... Nos de més joves haviem fet piragüisme, i allí ens agués encantat fer-ne. El que vam observar es que les aigües braves, potser son massa braves, i les que no, potser massa de passeig,no se a hores d'ara ja deus haver tornat, tu diràs com va anar?