dissabte, 12 de maig del 2007

Hola parroquia,
com esteu, jo estic molt be, ara estic anant a esquiar força,
i visitant els boltants de Whisler, fa una setmana ke estic a Pemberton, pero no hi ha biblio,
i el Jordi, un noi de Reus que he conegut aki, em deixa el seu ordinador,
com veieu, tambe hi ha rius per aki pero encara no baixa gaira aigua, fins al juny, els companys de Pemberton tenen una canoa i els hi vaig fer unes clases de conduccio i guatge...
Tambe he anat a fer alguna excurcioneta i he visitat les Nairn falls, molt xulo pero vaig anar passejant am un basto tot el cami, per si les mosques...
bueno, us deixo
Una abraçade ven forta i molts petonets a tots i a totes i ja estarem en contacte...
P.D. Una abraçada molt forta sobretot a la meva fillola, ke esta mes guapa ke un sol

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Noi! quina sorpresa, nomes faig q obrir, donar una ullada a les fotos i veig a la Bruna en una foto q ahir l'hi vaig fer a casa, això es massa. Q entres al meu portàtil quan vols?
Ara ja estic mes tranquil, si ets a Reus amb en Jordi, però mai he vist tanta aigua ni canoes a la ciutat del Prim.
Una abraçada i salutacions al/s company/s
jmanfa

Anònim ha dit...

Hola bonic.
A veure! Com pot ser q en un lloc tant gran com es Canadà trobis amb tanta facilitat companys d’aquí. Si jo de vegades a casa, amb un lloc tant petit no trobo a ningú.
Ah, ja sé deus de portar un aparell detector de companys a la butxaca, o un GPS troba-gent.
La Bruna guapíssima, la vaig veure un moment desprès q el tiet li fes la foto, per Mollerussa.
Cuida’t moltíssim i disfruta encara més.
Un petonàs dels de Sidamon

Anònim ha dit...

Ep noi!
Que bé que t'ho passes!
Jo torno a estar lesionat, tinc l'any negre. Aquesta vegada, l'animalot de gos que tinc m'ha escombrat i m'he fissurat una costella.
Salut i fins aviat!

Anònim ha dit...

oriol!! vec que no perds el temps per aqui dalt.. spero que tu stiguis passant molt bé!!
que vagi bé i fins aviat!!

n4u

Escola Plançó (LLeida) ha dit...

hola oriol!

avui m'he enterat del teu bloc! quina pasada, quines fotos!
pel que he pogut llegir estas bé, i aquesta aventura es molt positiva. m'alegro que sigui així.disfruta que la vida son 4 dies i estem vivint el que fa 3!

avui, al ball he vist a la bruna, està preciosa i molt riallera. al final s'ha adormit amb la musica a tope.
un besito molt fort dels de casa meua.
disfruta de l'avetura fins a l'ultim segon!!!

Anònim ha dit...

EEEEEEEEEEOOOOOOOOOOOOOO!!!
On ets? Ja fa 9 dies k no sabem res de tu!!! Ens vas dir k te'n anaves cap al nord i k no hi ha biblio però, i cobertura de mòbil, tampoc??
T'estic enviant missatges i no en tornes cap! Necessito saber k tot va bé...........
Una abrrrrrrrrraçççççççççççaaddddda

Lo Marc ha dit...

Ei Ori, he fet els PDF's de la revista aquella que et vai comentar, si els vols veure els he penjat aqui
http://lomarc.iespana.es/001-012_NTP.pdf
de totes maneres ja et guardare una copia de la revista! Surts a portada hi ha pàgina 3. Au salut i cuidat!

Anònim ha dit...

Hola Oriol, estic amb la teva familia de Tona i ara m'han ensenyat el teu bloc. Que guai. També he vist que t'ho estas passant teta, aixó de treballar no mola i aquí estan contents pq així tornaràs segur. Fes moltes fotos i ja ens les ensenyaràs. Una abraçada. Per cert, sóc la Georgina.

folguereta ha dit...

Noi, l'altre dia ullejant el bloc del marc he trobat un enllaç al teu bloc i cullons la sorpresa va ser que estaves lluny i molt lluny. Peró ja esta bé home.

A disfrutar noi... i records desde Bell.lloc city!

Anònim ha dit...

Hoooooooollllaaaaaaaa!!!
Fa molts dies que no tenim notícies teves, però nosaltres en tenim per a tu: Hem guanyat les eleccions. Hem quedat 4 a 3,i per 7 vots no hem fet un 5 a 2. A aquests "fills del maligne" (per dir-ho finament), els ha explotat la maldat als morros!
Una abraçada i digues alguna cosa aviat. Et trobo a faltar. TATA