dimarts, 12 d’agost del 2008

Hola parroquians!!

Com us va tot? Als que esteu per aqui i per alla, al nor i al sud, a l'est i a l'oest, en definitiva a tots.

Espero que com a minim com a mi.


Aquestes ultimes setmanes estan sent molt fructiferes, fins avui el temps ha acompanyat forca i aixo m'ha deixat fer molta activitat, (tota per la muntanya!!!)


Com us vaig dir l'altre dia, amb el caiac vaig veure el meu segon pingui salvatge, el pimer...molt desenfocat, aquest... a tocar!


Avans d'anar cap a la muntanya vaig fer marrada en uns llacs, per fer nit i provar de fer una caminadeta, pero...un arbre caigut una soca i el fanguet, hem van jugar una mala passada. Jo estic be, la furgo una mica abonyegada, pero a part d'aixo segueix anant tant be com sempre, segur que si hagues estat de les noves...tot de plastic...una altra cosa hauria estat.


Prop de Quinston, vaig anar a fer una mica de mintanya, a fer un 2800, sortint de 600m. Vaig intentar arrivar al refugi mes alt, pero...no el vaig trobar i va tocar fer un vibac, xulissim i la nit perfecta, a 2000m. L'endema al mati, amb la primera llum del sol, vaig sortir del sac i el refugi no va apareixer per cap lloc, ni de nit ni de dia..., al final la muntanya que anava a pujar, estava rodejada per glaciars, amb esquerdes i ...molta historia, i vaig decidir pujar un altre pic,2600m on tot era mes franc. Com que tenia previst passar 2 nits per aqui a dalt i no vaig trovar el refu vaig decidir tirar aball i fer nit a un dels refus que hi havia de cami a la furgo, on vaig fer foc i vaig passar una bona vetllada amb la Sole i un bon llibre.


Al tornar i aprofitant que a Quinston hi ha varies estacions d'esqui, vaig decidir, posar pells i passegar per una de les estacions, Remarkables, on nomes vaig fer 4 baixadetes...ideal uns 1300m de desnivell +, que hem ban deixar, juntament amb les baixadetes, les cames distretes.


Des d'alli vaig anar altre cop cap a Wanaka, i cap al fons de la vall on esta situat el Mnt. Aspring, vaig anar a inpeccionar la zona, primer vaig anr correns cap a , Rob Roy valey, una vall i un pic sobre un glaciar imponents.

I l'endema cap a l'Aspring Hut i les esplanades, des d'on es veuen els accesos per la cara sud-oest del Mnt Aspring.

I aquest mati tot pensant que havia de fer, he mirat per la finestra de la furgo i... neu, o sigui que cap a Wanaka, a mirar quina es la previsio i a posar aixo per aqui. Igual dema toca aprofitar aquesta nevadeta a pistes...


Molt be fins aqui els comentaris i les aventurilles, ara us toca a vosaltres.

Una abracada i fins a la proxima, petonets i abracades per a tothom.








9 comentaris:

Anònim ha dit...

ok. I found an information here that i want to look for.

Anònim ha dit...

It enables us to express our feelings and opinions.

Anònim ha dit...

Hola Oriol!
Sembla que estàs molt bé, nosaltres també, però amb ganes de veure't ja!
Tot i que encara queda gairebé un mes.
La Bruna encara es recorda de tu...
Quan és de dia li diem que la lluna t'ha vingut a veure a tu, i quan és de nit que t'ha vingut a veure el sol.
Ara, estem al camping d'Alcossebre, a punt de marxa (demà al matí).
Les vacances s'estan esgotant, però quan això passi, només faltaran 8 dies perquè arribis tu.
MOLTS PETONETS DE TA GERMANA!!!

Anònim ha dit...

Hola Oriol!
Sembla que estàs molt bé, nosaltres també, però amb ganes de veure't ja!
Tot i que encara queda gairebé un mes.
La Bruna encara es recorda de tu...
Quan és de dia li diem que la lluna t'ha vingut a veure a tu, i quan és de nit que t'ha vingut a veure el sol.
Ara, estem al camping d'Alcossebre, a punt de marxa (demà al matí).
Les vacances s'estan esgotant, però quan això passi, només faltaran 8 dies perquè arribis tu.
MOLTS PETONETS DE TA GERMANA!!!

freel dimitri ha dit...

Hola Ori, k tal? Som la Laura i el Dimitri. Bé ja veig que per aki estàs triumfant. Nosaltres vem tenir un dia de neu pols impresionant però en aquesta estació fa molt de vent i cada cop que neva el vent se l'emporta.Espero que estiguis molt bé i aprofita el viatge. Quan arribis ja farem uns passes de fotos. Molts petons, et passo al barbut del Dimitri.
Que encara queda alguna vaca en peus o heu fet feina per aqui? Ens em menjat bastanta carn pero el més adictiu són els dolços, dulce de leche amb qualsevol format de factura(pastes). de moment no em pillat cap senyor paquet però uloro que de aqui poc ens caura el nevadon. D'aqui una setmaneta ens mourem cap a chile i anirem cap al sud amb barco fins al fin del mundo. Molt bé, t'has estrenat avanç que jo competint en tele. que molt nivell per aqui? Per aqui baix hi ha guiris com nosaltres pero només destacar que he pogut fer tele amb el ramon del pallars.
Una abraçada i ha "cojer" tot el que puguis

Anònim ha dit...

que dius xec a veure si penjes mes fotos i no et preocupis pe la furg tu aprofita tot el que puguis

Anònim ha dit...

Hola bonic, ja q no tenim la oportunitat de parlar pel msn un petonet.
Ah! TT vol una foto d'auest mig bigoti i supos mitja barba eh.
Cuida't molt

Petonets

TT del carrer del mig de Sidamon

Anònim ha dit...

Que tal trotamundos?

Ja veig que mb! jo per EEUU tambe mb pero molt curt per un pais tant gran... bueno, fins aviat!!

Que ja et trobem a faltar!!

Xavi

Anònim ha dit...

kar sem iskal, hvala