dimarts, 24 de juny del 2008

Una setmaneta fresca!!

Hola parroquia, com us va per aqui? que tal ha comencat a l'estiu? ja m'han dit que les pedregades, ja han fet acte de presencia...I la revetlla...????


Espero que tot a tots us vaigui molt be, i que passeu unes bones vacnces d'estiuuuuu!!!!

Aqui l'hivern ha comencat de moment amb unes bones geladetes, pero de neu ... una mica justos...pero la temporada no ha fet mes que comencar, he sentit que pel sud, ja han comencat a fer una mica de gel...aveure si ja comenco a tirar aball.


Jo per la meva part, estic intentant ficar-me una mica en forma avans d'afrontar algun repte alpinistic, esic fent una mica de bloc per agafar pila, pero...aqui amb els "mantels" i els "slopers"... no coment... . Per als qui conegueu una mica el tema de bloc, segur que us sona la zona de Castle Hill a la illa sud, es veu que una de les meques del bloc.


Aqui la gent es molt maja, i de tot arreu, d'europa, sud america, nort america...de moment.

Be doncs, espero que el proxim blog, us pugui ensenyar ja una mica de neu...



Una abracada ven forta a tots i a totes i molts petonets.



















































3 comentaris:

Anònim ha dit...

Quina enveja!! jajaja

Una abraçada,

Xavi

jebu ha dit...

Tiba-li fort!
Nosaltres hauriem d'escalar una mica de cara a anar a fer crestes, però em sembla que ens ficarem a les crestes a saco.
Salut

Anònim ha dit...

Mira't el correu, ja estem disponibles. Una abraçada!
Cèlia