dimarts, 3 de juny del 2008

Hola parroquia, ke tal es presenta el Juny?




Jo el vaig comencar amb una excurcioneta pel bosc, en un turonet just a la bora de Chiang Mai, al final hem vaig liar una mica per tal de fer cap a un temple foc,a important de la zona... i vaig caminar una mica mes del compte, pero va mereixer la pena...


Algun poblet curios a la cuspide de la muntanya, hem va donar la primera alenada d'aire fresc de Thailandia, despres de 3 horetes de pujada, i suant com un condemnat... .


Despres dos horetes mes fins al temple What Tsu Thep, hon vaig fer una breu parada per a fer les fotos de rigor, i una altra hora fins a l'hotel.

Total a les 14 h. i a jaure una mica que estava rebentat.


A la nit vaig fer 2 truites de patata per al personal i pa sucat amb tomata,(catalunya delicatesen).

El dia 2 despres d'anar una estoneta a classe per tal de mandrejar i rebre uns cuants massatges, hem vaig fer la bossa i a les 20h sortia cap a Bangkok altre cop, aquest cop en bus...


a les 6 del mati, m'he despertat sumuant que obrien una botella de cava x celebrar el meu aniversari, pero no, nomes ens venien a donar cafe o te per tal de desvetllar-nos una mica de la nostra crionitzacio (ja que tenien l'A/C a tope, i tots hens hem quedat gelats i tapats amb les mantetes de rigor), i al cap de 15 min. ja posavam els peus pobre la calitja de BKK, he agafat el Sky train, fins al final del seu recorregut, i des d'alli he pujat a una llanxa que m'ha portat molt aprop del zulo on estic allotjat...pero al cap i a la fi tot perfecte.

Demaa a les 6am cap a l'aeroport i a les 9.45 a volar!!!

Prepara't Mova Zelanda!!!!!!!!!!!!!!







7 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Oriol, felicitats en el dia del teu aniversari, a pesar de la distancia ens recordem de tu.
J M B

Anònim ha dit...

PER MOLTS ANYS!!!!!!!!!!
Espero q al canvi de desena et pugui fer una abraçada ben forta.
Una abraçada

Anònim ha dit...

Hola Oriolet!!!!
Moltes felicitats i que t'ho segueixis passant tant bé en les teves aventurilles.
El teu somni i el teu objectiu és el mateix que el meu desig per tu.
FELIÇOS 29!
MUAS
TG

Anònim ha dit...

Oriol!!!! Moltes felicitats! espero que tot bé, com sempre. fins aviat!

arnau (tun cusí)

jebu ha dit...

Em sembla que això de Chiang Mai té més encant que no pas Banghok, però bueno, millor NZ eh.
Fes bici, puja el monte Cook (est aket no?), a vere si veus un demonio d'aquells i si localitzes algun escenari del Senyor dels Anells. Guaita quantes coses.
Salut i felicitats doncs.

Anònim ha dit...

Noi!!!!!!!! P E R D Ó, però ahir no vaig conectar-me...
i era ahir cap al vespre, després de sopar amb els teus pares, q tots a correr cap a la clínica q el noi ja volia sortir, volia volar i voltar mon, però ¡collons! llavors, l'any 79, Nova Zelanda a l'esfera no hi era. Segur q també va neixer aquell mateix dia. Que l'has trobat?
Felicitats!!!
Ahir, per cert, vaig collir el primer carbaçó i les primeres trumfes de l'any. Avui, la padrina, ha fet una truita CELESTIAL!!!!!

Anònim ha dit...

concert mobility bartolacci shrubbery tusberti majoraspect phones glamorgan bellow cioms inherent
semelokertes marchimundui