dissabte, 14 d’abril del 2007

Garibaldi provincial park

Hola colla, com us va tot per aki? Nosaltres, l'altre dia, dimecres, vam pujar cap al monte, la nit anterior havia nevat una mica, 10cm, i vam tirar cap al refu de Elfin's Lake, un pateillo d'unes 4 hores, sense gaire desnivell, pero molt bonic, i al arrivari, ens vam trovar un refu de 36 places, lliure, tot per a nosaltres, amb llum de gas, calefaccio de gas i la cuina tambe de gas, nomes faltava que hi hagues una nevera.tot molt be, el segon dia es va aixecar nevant i envoirat, vam anar a fer un tomet i aviat cap al refu que ens pillava la boira, i abui foteia una nevada de veritat, gaireve 2 pams de pols, i sort que el cami esta ven balizat, si no, de les traces ni rastre. Ja us nire contan.
Una abracada a tothom.

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Wapo!!!
Quins paisatges més preciosos!Quina quantitat de neu!!! És clar que jo quan n'hevist més es asseguda a la cafeteria de Port del Compte o Bohí.
Passa't-ho bé i cuidat, sobre tot.
Conexio!!!!!!!!!!!!!
Torna-hi tan aviat com puguis!!
Una abrrrrrrrrraççççççççççadda.

Anònim ha dit...

:Jebu: Ya no recordo la contraseña

Torno de sopar del centre i me trobo això, mos ficaras malalts.
M'encanten aquestes muntanyes amb valls tan obertes i extenses.
Quina maravilla.
Demà nirem a vere si fem el Batallance.
Salut!

Anònim ha dit...

que cabrón!!!!!!!!!!!!!!
eso es un paquetón!!!!!
firma:
Nacho Vidal

Anònim ha dit...

Renoi! ara ets al "Bear Country", però dormen i no en veuràs cap.Tampoc cal anar ni davant ni darrera seu, Q ES FOTIN.
Després, aquesta gent de Garibaldi ho prohibeixen quasi tot, menys anar en bici, clar, el terreny es l'idoni.
Ah! internet també funciona amb gas?
Oriol: només una noticia: ja saps q abans de començar el teu vol cap a Canadà, es va posar a ploure; doncs encara dura. Si no para fins q tornis, ens trobaràs aigualits.
Records dels padrins de Sidamon i de tota la resta de Mollerussa.
Oriol,q hi ha pardals i/o conillets?
adeu

Anònim ha dit...

Com estàs?
Mira al consulat per poder votar a les municipals del 27 de maig, que ja està obert, ja es pot demanar el vot per correu. A la candidatura hi ha moltes novetats, entre elles, s'hi ha posat el Xavier ta cosí. Jo no paro per casa però estic molt il·lusionat.
Cuida't!!! Petons!!!

Anònim ha dit...

Eiii chaval soc lo Pepe!!!!

Per fi et tinc localitzat i controlat, per tant no facis dolenteries. Que tot vagi molt be i ja ens anirem escrivint

Salut!!!!!!!

Anònim ha dit...

Compte no et surti un ieti per aquí!!

Anònim ha dit...

Bones Oriol!!

Soc lo Xavi! Quina passada tot això!!, disfruta!!

Una abraçada des dels Alamús,

Xavi

Anònim ha dit...

hola Oriol, vaig una mica endarrerida, i es q a la residencia tinc guàrdia seguida fins al 27 i no tinc temps ni per dir Jesús.
M'agrada que ho passis pipa, espero q això només sigui el començament.
Espero no passar tants dies sense mirar el teu bloc.

Un petonás de tots els de Sidamon